Ακύρωση παραγγελιών

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μέχρι (1) ημέρα πριν απο την ημερομηνία παράδοσης. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφεται ακριβώς το ποσό για το οποίο έχετε χρεωθεί.

Δεν γίνονται δεκτές ακυρώσεις παραγγελιών που υποβάλλονται αυθημερόν για εκτέλεση την ίδια ημέρα. Ακόμη και στη περίπτωση όπου ο αποστολεύς "αλλάξει γνώμη" και δεν επιθυμεί την αποστολή των λουλουδιών, μπορούν αυτά να μην αποσταλούν αλλά η χρέωση του αρχικού ποσού δεν επιστρέφεται. Αυτό συμβαίνει διότι μόλις λάβουμε μία παραγγελία προχωρούμε αμέσως στη κατασκευή του σχετικού προιόντος επεξεργαζόμενοι τα λουλούδια που είναι απαραίτητα ,τα οποία με την πιθανή ακύρωση της παραγγελίας είναι αδύνατο να τα επιστρέψουμε στη θέση τους στην αρχική τους κατάσταση χωρίς τη σχετική ζημιά.

Ως αποδεικτικό επιβεβαίωσης παράδοσης ισχύει η υπογραφή του παραλήπτη στην αντίστοιχη φόρμα παραγγελίας. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου δύναται να υπογράφει και τρίτο πρόσωπο, σε παραδόσεις σε χώρους όπως κοιμητήρια, ξενοδοχεία, νοσοκομεία, εταιρείες κ.λπ. όπου δεν είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας στον ίδιο τον παραλήπτη.

Επειδή όμως τα λουλούδια είναι ένα ιδιόμορφο είδος το οποίο σχεδόν πάντα αυτός που το αγοράζει το στέλνει σε κάποιον άλλο ο οποίος μπορεί είτε να μη το δέχεται, είτε απλά να αρνείται να υπογράψει, είτε να επιφυλάσσεται και να μην υπογράφει ότι παρέλαβε καλώς κ.λ.π σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί η μη ύπαρξη υπογραφής του παραλήπτη στη φόρμα παραγγελίας αιτία άρνησης της χρέωσης της παραγγελίας και αμφισβήτησης αυτής.

Παράπονα σχετικά με την καλή ποιότητα των παραδιδομένων προιόντων γίνονται δεκτά ΜΟΝΟ την ίδια ημέρα της παράδοσης και ΜΟΝΟ απο τον αποστολέα (ο οποίος έχει χρεωθεί και την αξία αυτων) και όχι μεταγενέστερα, εγγράφως με fax ή e-mail. Σε αυτές τις περιπτώσεις αποστέλλουμε αμέσως αντιπρόσωπό μας στον παραλήπτη της παραγγελίας, ελέγχουμε το προιόν και εφ' όσον πράγματι διαπιστώσουμε πρόβλημα , αντικαθιστούμε αυτό με νέο.